8M. Dia de la dona.

Hui, 8 de març, el CEIP José Pedrós, s’ha unit a la celebració del Dia Internacional de la Dona amb un ventall d’activitats significatives que han omplert les aules d’inspiració i reflexió. L’alumnat ha participat en la visualització de vídeos que destaquen les contribucions notables de dones a la societat i han creat llaços decoratius. Aquests llaços, després de ser transformats en una preciosa guirlanda, s’han penjat a la Plaça de l’Ajuntament. Aquesta colorida exhibició simbolitza la unitat i la solidaritat de CEIP José Pedrós en la promoció de la igualtat de gènere.

A més a més, l’alumnat ha pogut explorar llibres inclusius al “Racó dels Somnis”, amb la intenció de descobrir narratives que celebren la diversitat i la força de les dones. Aquesta iniciativa té com a objectiu fomentar la lectura d’obres que inspiren i representen la riquesa de les experiències femenines.

La jornada ha finalitzat amb una lectura del manifest a la Plaça de l’Ajuntament, on els xiquets i les xiquetes han compartit paraules poderoses sobre la importància de continuar lluitant per la igualtat i els drets de les dones.

Amb aquestes activitats el CEIP José Pedrós reafirma el compromís d’educar i inspirar una generació que valora la igualtat i el respecte.