Missió 6. La muntanya volcànica.

Aquest dijous dia 29 de febrer ha tingut lloc la missió nº 6 de l’estructura gamificada de centre. Com sempre, ha estat una jornada emocionant i motivadora per al nostre alumnat. En aquest cas calia superar una sèrie de proves repassant els continguts curriculars treballats per l’alumnat i on cada prova suposava avançar en l’escalada d’una muntanya volcànica. El treball previ realitzat pel professorat ha estat clau per propiciar la curiositat de l’alumnat ja que fins que no aconseguien arribar al cim de la muntanya no podrien assomar-se al volcà, on dins trobarien el missatge d’on estva l’ou de dinossaure que calia alliberar. Finalment, tot l’alumnat ha pogut aconsegguir este nou repte amb un alt nivell de motivació i curiositat.

Continuem amb aquesta emocionant aventura!