Premis extraordinaris al rendiment acadèmic.

Aquest 28 de febrer, la nostra escola ha estat present en l’entrega dels Premis Extraordinaris al Rendiment Acadèmic corresponents al curs 2021-2022 i que ha tingut lloc en la la localitat de Torrent. Ens complau enormement anunciar i veure com tres dels nostres alumnes, van ser guardonats amb aquest reconeixement, destacant la seua dedicació i excel·lència acadèmica. Aquests premis no només són un testimoni del gran treball i l’esforç, sinó també un reflex de l’ambient d’aprenentatge que busquem a la nostra escola, on un dels objectius és facilitar les eines necessàries per a aconseguir les seues metes i competències de manera satisfactòria.

Felicitem, per tant a, Judith Arqués López, Alejandro Parque Guillem i a Hugo Briz Jiménez pel seu excepcional rendiment acadèmic i esperem que constitueixca un estímul per l’esforç realitzat, desitjant l’arribada de més èxits en els seus estudis posteriors.

Aprofitem per agrair al professorat, famílies i a tota la comunitat educativa pel seu suport continu en el procés educatiu dels xiquets i les xiquetes de la nostra escola. Tots i totes ens sentim orgullosos i orgulloses de ser testimoni del creixement i l’èxit de cadascun del nostre alumnat.

Enhorabona!