Consell de delegats i delegades

Hui ha tingut una reunió de delegats i delegades, on han estat representants des dels 4 fins als 12 anys, i on la diversitat de veus i idees ha fet que aquesta trobada haja estat una experiència excepcional. Durant la reunió, s’han tractat temes importants que posaran en marxa iniciatives com:

1. Bústia Amiga: Comunicació Oberta i Positiva. S’ha presentat el funcionament de “Bústia Amiga”, un espai dedicat a les veus de l’alumnat. Aquesta bústia serà un lloc on podran deixar missatges de suggeriments, queixes, agraiments i qualsevol altra cosa que vulguen compartir de manera anònima. L’opinió de l’alumnat és important, i aquesta bústia serà una eina per a assegurar-nos que tots es senten escoltats i entesos. 2. Banc de l’Amistat. S’ha introduït el concepte del “Banc de l’Amistat”. Aquest banc, ubicat al pati, serà un espai acollidor per a aquells que vulguen relacionar-se i establir noves amistats. 3. Arbre de les Bones Accions: Cultivant una Cultura Positiva. Es tracta d’un altre projecte inspirador. Aquest arbre, situat al hall de l’edifici 2 del centre, serà el testimoni visual de les nostres accions positives. Cada fulla que posem amb missatges en positiu contribuirà a fer florir aquest arbre, creant un entorn on la bondat i l’empatia estan en primer pla.

Estem il·lusionats amb aquestes iniciatives i amb la possibilitat de veure com creixen i es desenvolupen. Agraïm a tots els delegats i delegades per les seues idees i pel seu compromís amb la millora de la nostra escola.