Projectes

Projecte ERASMUS KA220 (2020-2023)

Curs 2022-2023

Materia Projecte Interdisciplinar: Noves metodologies aplicades a projectes interdisciplinars STEAM amb dimensió europea

North & South: digitalizing for a sustanaible and inclusive Europe 5.0

Forma part del club d’alumnat ambaixador cívic europeu compromés amb la sostenibilitat i el medi ambient a través de la digitalització.

Dream in Green: smart solutions for our schools

Llança’t a somiar amb els teus companys europeus amb un IES més sostenible, digital i tecnològic.

Fairy Tales and legends as European Cultural Heritage

Dona-li vida a les teues històries amb la programació de videojocs.

Projecte Ajuntament de Puçol KA154: GIRLS4TECH. STEM for girls and the local development
El projecte es presenta com una oportunitat de desenvolupament local liderat per la joventut, en concret per les xiquetes, des de la innovació i la tecnologia.

Projecte The Art of Sport: Les matèries d’Educació física i Educació plàstica i visual es combinen en aquest projecte per a crear un espai motivador amb murals que promoguen hàbits de vida saludables.

Projecte Agora, an innovative space for creative and outdoor active learning: Amb la finalitat de millorar l’entorn d’aprenentatge de l’IES Puçol, el nostre principal objectiu és crear un nou espai basat en la creativitat, diversió i col·laboració que genere aprenentatge amb la finalitat d’aconseguir que la transformació d’un espai millore l’aprenentatge del nostre alumnat.

Projectes anteriors