Calendari d’admissió d’alumnat per al curs 23/24 (28/03/2023)

La presentació de sol·licituds d’admissió telemàtica en ESO i Batxillerat serà del 4 al 12 de maig

La presentació de sol·licituds d’admissió telemàtica, tant en FP Bàsica com en els estudis de grau mitjà i superior i en els cursos d’especialització, serà del 20 al 30 de maig

Podeu consultar la nota de premsa per a ESO i Batxillerat i la nota de premsa per a FP Bàsica i FP grau mitjà i superior

L’admissió a ESO i Batxillerat només l’heu de fer si els vostres fills/es canvien de Centre o Nivell Educatiu, si només canvien de curs dins del mateix nivell educatiu no l’han de fer i només han de formalitzar la matrícula corresponent.

Per a FP, la novetat d’enguany és que l’alumnat de grau mitjà i superior, una vegada obtinguda la plaça, podrà fer la matrícula també en telematricula.es sense necessitat de desplaçar-se al centre educatiu.

Més informació a la pàgina Admissió i Matricula ESO i Batxillerat i a la pàgina Admissió i Matrícula FP Bàsica i a la pàgina Admissió i Matrícula FP Grau Mitjà i Superior.