MOBILITATS ERASMUS PER A ALUMNAT I PROFESSORAT DELS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

MOBILITATS ERASMUS PER A ALUMNAT I PROFESSORAT DELS CICLES DE GRAU MITJÀ

L’IES l’Estació forma part d’un consorci Erasmus+ de Cicles Formatius de Grau Mitjà, liderat per l’Associació d’Empresaris Tèxtils de la CV: ATEVAL.
Els alumnes que participaran enguany a la primera mobilitat del consorci pertanyen al Cicle Formatiu del Grau Mitjà d’Informàtica SMX (Sistemes Microinformàtics i Xarxes), i estan finalitzant el 2n curs. En la mobilitat aniran a Irlanda, i faran les seues FCTs en empreses durant 3 mesos, d’abril a juny de 2022.

Per a este curs 2021/2022 hi ha 4 beques per a alumnes de 92 dies de duració, la qual cosa, permetrà que els alumnes puguen realitzar les FCT completes. També hi ha 2 mobilitats per a professorat de 7 dies de duració per a realitzar job shadowing. Totes les despeses estan cobertes per la beca: bitllets d’anada i tornada, allotjament (en pisos compartits tutelats o en residències d’estudiants), manutenció i assegurances.

Es compta amb tutors en cada destinació. Els tutors recolliran els participants en l’aeroport, els acompanyaran a l’allotjament i els presentaran als tutors de les empreses on els alumnes faran les pràctiques. Estaran pendents de qualsevol incidència durant la vostra estància Erasmus.

Tots aquells interessats en optar a una d’aquestes beques hauran d’omplir aquest formulari abans del 7 de gener de 2022 i enviar-lo a erasmus@iestacio.com

Per a la selecció de l’alumnat es considerarà:

1. Anàlisi d’un informe de l’equip docent, on es valora, la maduressa de la persona per a poder dur endavant una experiència a l’estranger. 1 punt.
  2. Nivell d’idoma 4 punts:
    • 2 punts s’obtindràn de la prova de nivell que realitzarà l’alumnat en gener (10 gener 12:10 – Aula 23 – Speaking i 13 gener 13:20 Aula 23: listening, reading and writing.
    • Titolació d’anglés: B2: 2 punts, B1 1 punt i A2 0,5 punts.
  3. Expedient acadèmic: 4 punts.
  4. Vídeo / carta de motivació: 1 punt.

Tindran preferència aquells alumnes que no hagen gaudit de Beca Erasmus amb anterioritat, així com els grups vulnerables (tant a nivell econòmic com social).

💪💪 ¡¡¡Us animem a participar ja que l’experiència és inoblidable!! 💪💪

ℹ️  + informació  ℹ️

sepie