1r i 2n DIA DEL CURS 24-25

Dilluns 9: COMENCEN LES CLASSES

-HORARI ESGLAONAT(7:55-13.00h) ESO I BATXILLERAT:

• 7:55-9:45 Entrada escalonada de 3rd’ESO, 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat. Els/Les tutors/es han de rebre els seus tutorands a la porta de Consergeria i els faran un ràpid recorregut pels centre. En les aules matèria (Informàtica, gimnàs…) el professorat corresponent farà una xicoteta explicació de les mesures que han de prendre quan facen ús d’eixes instal·lacions. Després, els acompanyaran a l’aula i els faran les corresponents explicacions (horaris, calendari, xarxa llibres, mesures de contingència…).
  • 9.45-10.40 L’alumnat de 3rd’ESO, 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat que haja d’esperar l’autobús romandrà al pati fins a l’hora d’arreplegada de l’autobús (a excepció de l’alumnat del bus de Tàrbena i Bolulla, que eixirà a les 13.00 hores)
  • 11.10-13:00 Entrada esglaonada de 1r d’ESO, 2nd’ESO i PAC. Els/Les tutors/es han de rebre els seus tutorands a la porta de Consergeria (en especial els de 1r d’ESO perquè desconeixen les instal·lacions) i els faran un recorregut pels centre. En les aules matèria (Informàtica, gimnàs…) el professorat corresponent farà una xicoteta explicació de les mesures que han de prendre quan facen ús d’eixes instal·lacions. Després, els acompanyaran a l’aula i els faran les corresponents explicacions (horaris, calendari, xarxa llibres, mesures de contingència…).
  • 13.00 L’alumnat de 1r d’ESO, 2nd’ESO i PAC que haja d’agafat l’autobús juntament amb l’alumnat que haja d’agafar el bus de Tàrbena i Bolulla pot eixir del centre per agafar-lo.

-HORARI ESGLAONAT (7:55-13.00 h) PER A CICLES:

• 7:55-9:45 Entrada esglaonada pels cicles de grau mitjans (APROFITAMENT I CONSERVACIÓ DEL MEDINATURAL,JARDINERIAIFLORISTERIA). Els/Les tutors/es han de rebre els seus tutorands a la porta d’accés a Cicles Formatius. Els faran un recorregut per la part del centre que utilitzaran. En les aules matèria (taller, laboratori, informàtica, hivernacle…) el professorat corresponent farà una xicoteta explicació de les mesures que han de prendre quan facen us d’eixes instal·lacions. Després o abans, els acompanyaran a l’aula i els faran les corresponents explicacions (horaris, calendari, mesures de contingència…).
  • 9:45-10:50 Entrada esglaonada pel cicle de grau superior (GESTIÓ FORESTAL I DEL MEDI NATURAL, I EDUCACIÓ I CONTROL AMBIENTAL). Els/Les tutors/es han de rebre els seus tutorands a la porta d’accés a Cicles Formatius. Els faran un recorregut per la part del centre que utilitzaran. En les aules matèria (taller, laboratori, informàtica, hivernacle…) el professorat corresponent farà una xicoteta explicació de les mesures que han de prendre quan facen us d’eixes instal·lacions. Després o abans, els acompanyaran a l’aula i els faran les corresponents explicacions (horaris, calendari, mesures de contingència…).
  • 11.10-13:00 Entrada esglaonada de FP Bàsica (Agrojardineria i Composicions Florals).Els/Les tutors/es de FPB han de rebre els seus tutorands a la porta d’accés a Cicles Formatius. En les aules matèria (taller, laboratori, informàtica, hivernacle,…) el professorat corresponent faran una xicoteta explicació de les mesures que han de prendre quan facen us d’eixes instal·lacions. Després, els acompanyaran a l’aula i els faran les corresponents explicacions (horaris, calendari, xarxa llibres, mesures de contingència…).

Dimarts 10: LES CLASSES ES DESENVOLUPEN AMB L’HORARI LECTIU DEL CURS