MATRÍCULA 24-25

ALUMNAT D’ESO:

Alumnat que es matricula en cursos de 2n, 3r i 4t d’ESO:

-Alumnat del centre que vol continuar en el nostre institut: es matricularà d’ofici.

-Segur escolar obligatori per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO: 1,20€ (es pagarà el primer dia al tutor/a)

Alumnat de fora del centre que es matricula en cursos de 2n, 3r i 4t d’ESO / Alumnat que es matricula en 1r d’ESO:

Ha de realitzar la sol·licitud de matrícula, via online o bé via presencial. A més, ha de presentar:

-Fotografia

-Fotocòpia del DNI/ NIE/ Passaport de l’alumne/a i dels progenitors/tutors (l’alumnat sense DNI, haurà d’aportar el llibre de família)

-Fotocòpia de la targeta SIP de la Seguretat Social, MUFACE, etc.

-En cas de no convivència per motius de separació, divorci o situació anàloga, cal adjuntar el conveni regulador

-Fotocòpia del carnet de família nombrosa, monoparental o discapacitat, si fora el cas.

-Sol·licitud de transport, si encara no l’han presentada, d’acord als criteris que pot trobar ací: https://portal.edu.gva.es/iesrodolfollopis/es/2024/06/28/transport-24-25/

-Certificat de baixa de centre de procedència, certificació acadèmica i certificat d’empadronament (només si es tracta d’alumnat procedent d’altres centres no adscrits)

ALUMNAT DE BATXILLERAT:

Alumnat que es matricula en el curs de 2n de Batxillerat:

-Alumnat del centre que vol continuar en el nostre institut: es matricularà d’ofici, tot i que haurà de pagar les taxes corresponents (taxa de Targeta d’Identitat>2,26€) i portar-les al centre.

Alumnat de fora del centre que es matricula en cursos de 1r i 2n de Batxillerat / Alumnat que es matricula en 1r de Batxillerat:

-Fotografia

-Fotocòpia de la targeta SIP de la Seguratat Social, MUFACE, etc.

-Pagament de taxes: 1r de Batxillerat>> Taxa d’expedició d’Historial Acadèmic (4,28€) i Taxa de Targeta d’Identitat (2,26€) / 2n de Batxillerat>>Taxa de Targeta d’Identitat (2,26€)

-Certificat de baixa de centre de procedència i certificació acadèmica (només si es tracta d’alumnat procedent d’altres centres no adscrits)

ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS:

-Fotografia

-Fotocòpia de la targeta SIP de la Seguratat Social, MUFACE, etc.

-Segur escolar obligatori: 1,20€ (es pagarà el primer dia al tutor/a)

-Pagament de taxes: Cicles de 1r>> Informe Avaluació-Formació Professional (4,08€) i Taxa de Targeta d’Identitat (2,26€) / Cicles de 2n>>Taxa de Targeta d’Identitat (2,26€)

PAGAMENT DE TAXES:

Es paguen amb l’imprés 046 que es genera a través de https://ceice.gva.es/doc046/gen/val/default.asp

1. Seleccioneu «Taxes per serveis administratius (Instituts)»
  2. En «Òrgan Gestor», en «Trie una opció», seleccioneu «Instituts d’Alacant»
  3. Trieu les taxes corresponents
  4. Les taxes es generen per separat i existix l’opció de pagar telemàticament o imprimir després d’haver-ho emplenat amb totes les dades de l’alumne/a i anar al banc a pgar-ho, on li tornaran una còpia segelladam, la qual ha de presentar en el centre.
  5. Si té cap reducció per família nombrosa, monoparental o discapacitat, cal justificar-ho amb original i còpia del document acreditatiu, quan presente en el centre la taxa pagada.

DATES DESTACADES:

Del 15 al 18 de juliol: matrícula presencial cicle bàsic de Formació Professional. Tot i això, poden vindre a arreplegar les sol·licituds necessàries abans d’eixe termini durant el mes de juliol.

Del 22 al 25 de juliol: matrícula telemàtica ESO

Del 22 al 25 de juliol: matrícula presencial ESO (el 26 de juliol és festiu local i el centre està tancat). Tot i això, poden vindre a arreplegar les sol·licituds necessàries abans d’eixe termini durant el mes de juliol.

Del 24 al 30 de juliol: matrícula presencial cicle mitjà i superior de Formació Professional. (el 26 de juliol és festiu local i el centre està tancat). Tot i això, poden vindre a arreplegar les sol·licituds necessàries abans d’eixe termini durant el mes de juliol.

Del 23 al 29 de juliol: matrícula telemàtica cicle mitjà i superior de Formació Professional. (el 26 de juliol és festiu local i el centre està tancat).

Del 25 al 30 de juliol: matrícula telemàtica Batxillerat (el 26 de juliol és festiu local i el centre està tancat)

Del 25 al 31 de juliol: l: matrícula presencial Batxillerat (el 26 de juliol és festiu local i el centre està tancat). Tot i això, poden vindre a arreplegar les sol·licituds necessàries abans d’eixe termini durant el mes de juliol.