INFORMACIÓ TRANSPORT 2023-24

SÓN BENEFICIARIS:

-ALUMNAT ESO, BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS DE GRAU BÀSIC

1. ALUMNAT QUE VA DEMANAR L’AJUDA EL CURS 2022-23

-Descarregar el borrador desde ITACA web Família, imprimir-lo, signar-lo i presentar-lo al centre o bé al correu transport@iescallosa.org fins el dia de finalització de la matrícula (18 de juliol per a Cicles de Grau Bàsic; 25 de juliol per a ESO i 28 de juliol per a Batxillerat).

-Si es canvia de parada per canvi de domicili, també s’ha d’aportar la documentació corresponent i presentar-la al centre o bé al correu transport@iescallosa.org fins el dia de finalització de la matrícula (18 de juliol per a Cicles de Grau Bàsic; 25 de juliol per a ESO i 28 de juliol per a Batxillerat).

1. ALUMNAT QUE NO VA DEMANAR L’AJUDA EL CURS 2022-23 O CANVIA D’ETAPA EDUCATIVA

-Presentar l’annex I, emplenat i signat i adjuntant la documentació acreditativa en el centre on estarà matriculat el curs 2023-24 o al correu transport@iescallosa.org

La documentació acreditativa que es necessita és la indicada per a la matrícula.

També cal indicar la parada sol·licitada: Tàrbena, Bolulla, Xirles, Rotonda Polop, Les Casetes, l’Alberca, Polop Paradís, Av. Andalusia.

AJUDA INDIVIDUAL TRANSPORT CURS 2023-24

SÓN BENEFICIARIS:

-ALUMNAT ESO

Es seguirà el mateix procediment que el del transport col·lectiu però l’empadronament haurà de ser amb quilometratge.

MÉS INFORMACIÓ: https://ceice.gva.es/es/web/centros-docentes/comedor/transporte

TRANSPORTE ESCOLAR COLECTIVO CURSO 2023-24

SON BENEFICIARIOS:

-ALUMNADO ESO, BACHILLERATO Y CICLOS FORMATIUS DE GRADO BÁSICO

1. ALUMNADO QUE PIDIÓ La AYUDA EL CURSO 2022-23

-Descargar el borrador desde ITACA web Familia, imprimirlo, firmarlo y presentarlo en el centro o bien al correo transport@iescallosa.org hasta el día de finalización de la matrícula (18 de julio para Ciclos de Grado Básico; 25 de julio para ESO y 28 de julio para Bachillerato).

-Si se cambia de parada por cambio de domicilio también se tiene que aportar la documentación correspondiente y presentarla en el centro o bien al correo transport@iescallosa.org hasta el día de finalización de la matrícula (18 de julio para Ciclos de Grado Básico; 25 de julio para ESO y 28 de julio para Bachillerato).

1. ALUMNADO QUE NO PIDIÓ La AYUDA EL CURSO 2022-23 O CAMBIA DE ETAPA EDUCATIVA

-Presentar el anexo I, rellenado y firmado y adjuntar la documentación acreditativa en el centro donde estará matriculado el curso 2023-24 o al correo transport@iescallosa.org

La documentación acreditativa que se necesita es la indicada para la matrícula.

También hay que indicar la parada solicitada: Tàrbena, Bolulla, Xirles, Rotonda Polop, Les Casetes, l’Alberca, Polop Paradís, Av. Andalucía.

AYUDA INDIVIDUAL TRANSPORTE CURSO 2023-24

SON BENEFICIARIOS:

-ALUMNADO ESO.

Se seguirá el mismo procedimiento que el del transporte colectivo pero el empadronamiento tendrá que ser con kilometraje.

MÁS INFORMACIÓN: https://ceice.gva.es/es/web/centros-docentes/comedor/transporte