Xarrada assetjament escolar

L’assetjament escolar o bullying és la conducta de persecució o maltractament intencionada que exerceix un/a  alumne/a cap a un altre de manera física o psicològica, constant i mantinguda en el temps. Quan es produeix a través de les xarxes socials, es coneix amb el nom de ciberassetjament.

Des de la Comarca de la Marina Baixa ens sumem a la commemoració d’aquest dia i ens manifestem en contra de qualsevol mena de maltractament i/o assetjament; per aquest motiu, el municipi de Callosa d’en Sarrià, durà a terme el divendres 13 de maig:

•             Xarrada-taller sobre prevenció del Bullying, dirigit a pares/mares/tutors/es legals de la comarca de la Marina Baixa, en la Casa de Cultura en horari de 18.00h a 19.30h.

•             Xarrada-taller sobre prevenció del Bullying a joves de 12 a 17 anys, en el Punt Jove de Callosa, en horari de 18.00h a 19.00h.

Aquest taller pretén oferir informació, formació i conscienciació sobre la problemàtica del Bullying en la nostra societat, a través d’un grup de professionals de psicòlegs (MINDIC).

DIGUES NO A L’ASSETJAMENT ESCOLAR!