Admissió i Matrícula FP Bàsica

Admissió FP Bàsica

Termini 22 al 30 de Maig

Per a alumnat que inicia el cicle o prové d’un altre centre.

Manual

CALENDARI D’ADMISSIÓ A F.P. BÀSICA:

Admissió en FP Grau Bàsic
Publicació oferta formativa28 d’abril
Presentació telemàtica de Sol·licituds22 al 30 de maig
Requisit acadèmicFins a 29 de juny
Publicació de Vacants4 de juliol
Llistes Provisionals Llistats de no admès5 de juliol
Reclamacions telemàtica a la direcció o titular del centre Enllaç5 al 7 de juliol
Llistes Definitives12 de juliol
Matrícula en el Centre
(amb cita prèvia)
13 al 18 de juliol
Matrícula telemàtica——————

QUI POT DEMANAR ADMISSIÓ A FP BÀSICA?

1. L’accés als cicles formatius de grau bàsic requerirà el compliment simultani de les següents condicions:

a) Tindre compliments quinze anys, o complir-los durant l’any natural en curs.

b) Haver cursat el tercer curs d’educació secundària obligatòria o, excepcionalment, haver cursat el segon curs.

c) Haver proposat l’equip docent als pares, mares o tutors legals la incorporació de l’alumne o alumna a un cicle formatiu de grau bàsic.

CRITERIS DE PRIORITAT EN L’ADMISSIÓ

Enllaç Extracte dels Criteris de Prioritat per a l’admissió

Més informació web de conselleria

Matricula FP Bàsica

DOCUMENTACIÓ PER A APORTAR AMB LA MATRÍCULA

NOTA IMPORTANT: ÉS OBLIGATORI PRESENTAR TOTA LA DOCUMENTACIÓ CORRESPONENT PER A FORMALITZAR LA MATRÍCULA. LES FOTOCÒPIES ES PORTARAN FETES DE CASA.

• Fotocòpia i original del DNI/NIE/PASSAPORT de l’estudiant, mare, pare i/o tutor legal
  • Fotocòpia i original del llibre de família de totes les fulles escrites (menors d’edat)
  • Fotocòpia del SIP
  • Fotocòpia de la targeta de família nombrosa/monoparental/discapacitat de l’alumne