MATRÍCULA ESO

PASSOS A SEGUIR EN LA MATRÍCULA D'ESO (TOTS ELS PASSOS S'HAN DE DUR A TERME, DE LO CONTRARI ES PERDRÀ LA PLAÇA A L'INSTITUT PER AL SEGÜENT CURS)

La setmana del 15 d’Abril el tutor/a entregarà el full de matrícula per omplir a casa i tornar al centre signat pels pares en el termini que se’ls indicarà. Seguidament la setmana del 22 d’Abril el tutor/a acompanyarà als seus alumnes a l'aula assignada per omplir el full de prematrícula telemàticament des del centre. Aquesta prematrícula no dona plaça directa al centre, ja que és necessari estar admès al centre per la Conselleria d’Educació.
A més de la matrícula al centre per poder cursar batxillerat és necessari participar en el procés d’admissió al batxillerat. La Conselleria d’Educació es qui gestiona aquest procés i el procediment és telemàtic del 4 al 10 de juny de 2024. Ha de participar en el procés d'admissió l'alumnat de l'IES Politècnic que titula en 4t d'ESO i passa a 1r de Batxillerat, encara que siga alumne del centre IES Politècnic. Este alumnat tindrà ordre preferent si posa en primera opció l'IES Politècnic. Eixos tràmits es realitzaran mitjançant la plataforma: https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/
Consultar en la informació adjunta els criteris que es van a tindre en compte a l'hora de valorar les sol·licituts al nostre centre Tota la documentació acreditativa dels criteris al·legats, s'ha de poder justificar des del mateix moment en que es presenta la sol·licitut. De lo contrari, en cas de no presentar-la cuando se demane, s'anularà eixa admissió.
El resultat provisional del procés d’admissió es publicarà el 16 de juliol. Les reclamacions es podran presentar telemàticament fins el 18 de juliol. El 25 de juliol es publicaran els llistats definitius d’admesos.
Es realitzarà una vegada l’alumne/a haja estat admès al centre. El període és: del 25 al 31 de juliol si es fa presencial en la secretaria del centre del 25 al 30 de juliol si es fa telemàticament Aquell alumnat que ja ha realitzat la prematrícula l’haurà de confirmar al centre en estes dates, telemàticament o de manera presencial.
Per acabar de formalitzar la matrícula de 1r de batxillerat l’alumnat haurà d’imprimir i pagar les TAXES corresponents a la Targeta d’identitat.

1ER PREMATRÍCULA AL CENTRE

• La setmana del 15 d’Abril el tutor/a entregarà el full de matrícula per omplir a casa i tornar al centre signat pels pares en el termini que se’ls indicarà.
  • Seguidament la setmana del 22 d’Abril el tutor/a acompanyarà als seus alumnes a l'aula assignada per omplir el full de prematrícula telemàticament des de l'institut.
  • Aquesta prematrícula no dona plaça directa al centre, ja que és necessari estar admès al centre per la Conselleria d’Educació.

2N PROCÉS D'ADMISSIÓ AL CENTRE

• A més de la matrícula al centre per poder cursar batxillerat és necessari participar en el procés d’admissió al batxillerat.
  • Ha de participar en el procés d'admissió l'alumnat de l'IES Politècnic que titula en 4t d'ESO i passa a 1r de Batxillerat, encara que siga alumne del centre IES Politècnic. Este alumnat tindrá ordre preferent si posa en primera opció l'IES Politècnic.
  • La Conselleria d’Educació es qui gestiona aquest procés i el procediment és telemàtic i es farà del 4 al 10 de juny de 2024, una volta estiga admés en els llistats definitius.
  • Tota la documentació acreditativa dels criteris per a la valoració de les sol·licituts, s'ha de poder justificar des del mateix moment en que es presenta la sol·licitut. De lo contrari, en cas de no presentar-la cuando se demane, s'anularà eixa admissió.
  • Criteris per a la valoració de les sol·licituts:

Criterios para la valoración de solicitudes

• Tota la informació està en la web:

• El següent enllaç et portarà a la web on has de fer la Telematrícula:

• El resultat provisional del procés d’admissió es publicarà l'16 de juliol.
  • Les reclamacions es podran presentar telemàticament fins el 18 de juliol
  • El 25 de juliol es publicaran els llistats definitiu d’admesos.

3R MATRÍCULA DEFINITIVA AL CENTRE

• Es realitzarà una vegada l’alumne/a haja estat admès al centre.
  • El període és:
    • del 25 al 30 de juliol si es fa telemàticament.
    • del 25 al 31 de juliol si es fa presencial al centre.
  • Aquell alumnat que ja ha realitzat la prematrícula l’haurà de confirmar al centre en estes dates, telemàticament o de manera presencial.
  • Per acabar de formalitzar la matrícula de 1r de batxillerat l’alumnat haurà d’imprimir i pagar les TAXES corresponents a la Targeta d’identitat, seguint el procediment que detallem a continuació:
  1. L'alumne/a ha d'imprimir les TAXES per a la matrícula al següent enllaç: http://ceice.gva.es/doc046/gen/val/default.asp
  2. Assenyalar Taxes per serveis administratius (Instituts).
  3. S'ha d'assenyalar com a òrgan gestor: INSTITUTS DE CASTELLÓ i com a concepte de la taxa: Targetes d'identitat.
  4. Assenyalar si és Ordinària o, si té alguna deducció que haurà d'estar justificada documentalment.
  5. Al assenyalar Continuar es genera un document que s'ha d'omplir amb les dades de l'alumne/a.
  6. Desprès cal clicar a ACCEPTAR i ha d'aparèixer un codi de barres (IMPORTANT: si no apareix, el banc no pot gestionar l'ingrés).
  7. Per últim, s'imprimeix.
  8. S'han d'imprimir els TRES IMPRESOS: un per al banc, altre per a l'alumne/a i l'últim per a la matrícula, que s'ha d'entregar a l'institut amb la resta de documentació una vegada pagat al banc.
  9. La taxa es paga a qualsevol de les entitats bancàries que apareixen a l'imprès de taxes.