VISITES A LA UJI

El Politècnic al “Practica UJI 2024"

Una vegada més l’alumnat del Politècnic ha segut convidats a realitzar diferents tallers dins del programa Practica UJI del grau d’Arquitectura tècnica. El programa oficial ha constat de dues practiques, la primera sobre arquitectura circular on hem pogut analitzar quines opcions hi ha per reduir els residus que es generen en una obra de construcció d’un edifici. L’altra practica ha consistit en realitzar un taller sobre el nuvol de punts amb un làser per escanejar habitatges i poder visionar el resultat mitjançant Realitat virtual i Realitat augmentada.

Apart de les dues practiques ens han fet una visita guiada al taller d'assajos de materials i a la Ebrik house que es un projecte de casa modular que es va realitzar a la UJI per un concurs internacional.

Una vegada allí hem aprofitat per retrobar-nos amb un ex-alumne del Politècnic que fa dos anys que estudia a l’UJI, Teodor Constantin Din. Ell es integrant d’un projecte innovador que consisteix en el disseny i construcció d’un cotxe dissenyat i construït totalment per alumnat de diferents graus de l’UJI. Una vegada finalitzat es presentarà en una trobada internacional on participen diferents universitats de tot el món. Després de l’explicació del projecte i del funcionament del cotxa, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de pujar per comprovar l'ergonomia de l’espai de pilotatge.