Taller de doblatge 2017

El passat divendres 12 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va participar en un taller de doblatge, dirigit per Francesc Fenollosa. Aquesta activitat es fa al centre des de fa alguns cursos i sempre amb molt d’èxit. Aquesta vegada l’activitat ha estat possible gràcies a una subvenció de l’Ajuntament de Pedreguer.

Us deixem ací algunes fotos:

OLIMPÍADA FILOLOGIA CATALANA

En aquest curs, el centre ha participat en l’Olimpíada de Filologia Catalana que organitza la Universitat d’Alacant. 12 alumnes del centre s’han classificat per a la final que s’ha celebrat divendres 13 de març en les instal·lacions de la Universitat a Sant Vicent.A la fase final han arribat més de 40 alumnes de 2n de Batxillerat procedent de diversos IES de la província d’Alacant.

L’alumnat per accedir-hi havia de realitzar una gimcana virtual prèvia. Aquesta es podia realitzar en xicotetes grups. L’alumnat del nostre centre així ho va fer i com ja hem indicat, van passar 12 alumnes a la prova final. Aquesta consistia en una prova de 45 minuts sobre temes diversos relacionats amb la matèria de Valencià, llengua i literatura. L’alumne del centre, Sergi Roig, ha aconseguit un meritori tercer lloc entrant així en el pòdium de la final i un premi econòmic.

Alumnat de 2n Bat moment previs a la prova fina
Alumnat de 2n Bat, moments previs a la prova final