VISITA A CARD CAPACITAS VALÈNCIA

L’alumnat de FP Bàsica d’Informàtica d’Oficina i l’alumnat del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència junt amb algunes professores i professors visitaren el centre de C.A.R.D. Capacitas del la Universitat Catòlica de València. Es tracta del centre autonòmic de referència per a persones amb discapacitat i les seues famílies que pretén afavorir la seua autonomia i contribuir en la millora de la seua qualitat de vida.

De la mà de Francesc Banyuls, vam conèixer les instal·lacions, vam descobrir el perfil professional del terapeuta ocupacional i vam entrar en contacte amb els diversos productes de suport que es dissenyen en el propi centre.

El que més ens va agradar i impactar és l’ús de la impressora 3D i les seues prestacions en l’elaboració de productes de suport!

[photo_gallery_wp id=»15″]