La gran bellota ibérica

El centre, a través de l’assignatura de projecte interdisciplinari de 1r d’ESO va a col·laborar el dissabte amb l’ajuntament de Pedreguer i altres associacions ecologistes del poble, per portar al poble el projecte «La gran bellotada ibérica». Aquest moviment que està fent-se a tota la península ibèrica (Portugal inclós), té com a objectiu intentar aturar la crisi climàtica plantant les bellotes dels arbres autòctons de cada territori i així reforestar la península.
La setmana passada va vindre al centre Maria Roselló, guia mediambiental de Pedreguer, i a més és antiga alumna del centre. Amb ella vam anar a arreplegar bellotes de la carrasca del poliesportiu i ens va explicar com conservar-les. En aquesta activitat van participar els meus alumnes del projecte interdisciplinari i els del taller científic, el professor dels quals és Pere Giner.
El proper dissabte 30 de novembre a les 9:30 del matí l’ajuntament ha convocat a totes les persones interessades del poble a anar a plantar aquestes bellotes i d’altres que portaran altres associacions com Fundem i el grup excursionista de Pedreguer.