VISITA DE L’ALUMNAT DEL CFGM D’ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA AL CPEE RAQUEL PAYÀ DE DÈNIA

El passat dijous 21 de març, el grup de 1er curs del cicle vam visitar el CP d’Educació Especial Raquel Payà de Dénia. L’equip directiu ens va acollir i ens va fer una visita guiada on ens va donar a conèixer l’organització, el funcionament, la proposta pedagògica i les instal·lacions del centre. També vam poder participar en algunes classes i interactuar amb el seu alumnat.

Des de l’IES Pedreguer volem donar les gràcies per l’atenció rebuda i felicitem tot l’equip de professionals per la seua tasca i pel seu caràcter innovador i dinàmic. Especialment volem agrair a l’alumnat i al professorat del Programa de Formació de Qualificació Bàsica de Restauració el fantàstic esmorzar que ens van preparar i el seu tracte tan professional. Enhorabona!