ERASMUS + “MOBILITAT EUROPEA DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DE LA MARINA ALTA”

El programa ERASMUS+ “Mobilitat europea de la formació professional de la Marina Alta” és un projecte finançat pel Fons Europeu i co-financiat i coordinat per CREAMA. Es tracta d’un programa europeu dirigit a alumnes de cicles formatius de grau mitja i certificats de professionalitat que va a donar l’oportunitat a 13 joves de la comarca, i dos d’ells del nostre institut. Alumnes del CFGM Ajuda a Persones en Situació de Dependència. És una mobilitat europea de 3 mesos de duració i els alumnes becats desenvoluparan pràctiques en empreses de les ciutats de Lisboa, Viena i Florència. La mobilitat es realitzarà en març de 2019 i té una durada de 90 dies amb l’objectiu d’incrementar el nivell de competitivitat en el mercat laboral i la seua competència en idiomes, a banda de viure una gran experiència personal i professional que suposarà per a l’alumnat treballar tres mesos en un país europeu. Els alumnes del CFGM Ajuda a persones en situació de dependència han sigut informats aquesta setmana del projecte i han rebut la noticia amb gran alegria e il·lusió. En les properes setmanes coneixerem les bases per a seleccionar a l’alumnat mereixedor de la beca (elaborades per CREAMA). Pareix ser que hi ha prou alumnes interessats en participar.