ACTIVITATS I CONVIVÈNCIA ENTRE ADIMA I EL CFGM D’ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA

L’alumnat i professorat del CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència i usuaris/es i professionals de l’Associació de Persones amb Discapacitat de la Marina Alta (ADIMA) hem realitzat fins a quatre encontres durant aquest curs 2017/2018.

Hem tingut l’oportunitat de compartir, a més d’algun que altre esmorzar elaborat per l’alumnat del cicle, algunes activitats com tallers de pasqua, de musicoteràpia, de risoteràpia o artteràpia entre d’altres.

A l’alumnat li ha permès vivenciar alguns dels aprenentatges adquirits a l’aula a més de conèixer i col·laborar amb una de les associacions de persones amb discapacitat més actives de Pedreguer. En definitiva s’han enriquit tant a nivell personal com professional.

Tots i totes les participants hem après els uns dels altres, s’han creat vincles i hem gaudit de ratets molt divertits.

Esperem que en el pròxim curs puguem continuar amb aquesta experiència.

Gràcies ADIMA!

[photo_gallery_wp id=»8″]