VISITA DE LA MAQUILLADORA NÚRIA ADRAOS

Ahir, dimarts 3 de Maig, vam rebre en l’IES La Patacona a la maquilladora Núria Adraos, una artista del maquillatge artístic que està revolucionant les xarxes socials.
L’alumnat de Caracterització va tindre la sort de compartir amb ella tres hores en les quals els va ensenyar tècniques de maquillatge i de dibuix, els va donar consells i els va comptar la seua trajectòria, motivant-los i aportant-los una visió actual i real del món del maquillatge i de les xarxes socials.
Una visita molt enriquidora i gratificant per a tot l’alumnat i professorat que va tindre l’oportunitat d’assistir a la demostració.
Esperem que torne en més ocasions en el futur.
I, per descomptat, continuarem treballant per a portar demostracions dels millors i les millors professionals del sector.