Missió: Estiuejar amb un adolescent

Xarrada per a famílies: “Missió: Estiuejar amb un adolescent “. l’ÍES La Patacona es complau a convidar-vos a una xarrada col·loqui amb preguntes i respostes, impartida per Vicent Ginés, terapeuta familiar que col·labora amb Espai Jove de l’ajuntament d’Alboraia en el projecte “No et deixe en vist “.
Vine a compartir amb les famílies eines i idees perquè gaudisques d’un bon estiu amb el teu fill o la teua filla adolescent.
Aprofiteu l’oportunitat d’assistir ja que, sense cap dubte, no vos deixarà indiferents.

Vos esperem!!

TROBADA ESCOLES EN VALENCIÀ 2022

Diumenge 8 de maig es va celebrar a Rafelbunyol la Trobada d’escoles en valencià que havia sigut ajornada a causa de la pluja.

El lema d’enguany era L’escola que ens fa lliures que reivindica segons Escola valenciana “l’escola de Joan Fuster i la de les i els mestres que dia a dia ens fan, i ens han fet, persones lliures amb consciència i capacitat crítica”.

El nostre institut va participar en aquesta festa per la llengua amb la realització de dos taller, un de xapes i imants (agrair a l’AMPA que sempre ens deixa la seua màquina) i un altre de penjolls fets amb pedres de la platja de la Patacona que calia colorejar. A més es repartiren centenars de roses fetes amb llepolies que endolçaren els més menuts.

Olimpíada matemàtica 2022

El dissabte,2 d’abril es va celebrar la fase comarcal de la XXXII Olimpíada Matemàtica. Enguany s’ha pogut fer de forma presencial en les diferents seus.
Hi ha hagut un total de 1530 inscripcions procedents de 177 centres educatius de la província de València.

Al nostre IES han participat 10 alumnes , 5 de primer cicle ( 1r i 2n ESO) i altres cinc de 3r i 4t
L’ enhorabona a tot l’alumnat participant!!

LLIURAMENT PREMIS SAMBORI 2022

Dissabte passat va tindre lloc a Rafelbunol el lliurament de guardons del Premi Sambori de Literatura. En esta edició el nostre institut ha aconseguit dos guardons, un en la categoria de 2n cicle d’Educació Secundària i altre en la de Batxillerat. Les alumnes premiades han estat Ana Donat Codoñer de 3r A amb l’obra En altra vida i Lucía Tello Bermell de 2n de batxillerat cientificotècnic amb l’obra L’última llavor.

Enhorabona i moltes felicitacions de tot l’institut i, especialment, del departament de valencià per la vostra col·laboració.

VIATGE A BARCELONA: VISITA L’IRB I AL BSC-CNS

Viajar es marcharse de casa, es vestirse de loco diciendo todo y nada con una postal, Es dormir en otra cama, sentir que el tiempo es corto, viajar es regresar. Gabriel García Màrquez 27 de març de 2022 IRB-BARCELONA Anit tornàrem del nostre viatge, hem estat un parell de dies … Llegir més

Mural de mediació

Al llarg d’aquesta setmana tenim exposat a l’IES el mural de la XVIII TROBADA DE MEDIACIÓ, celebrada el 20 de desembre ,amb el lema “ens abracem en les xarxes”
Enguany s’ha treballat la idea d’ajuda entre iguals en les xarxes socials.
En cada peça del mural, figura una frase relacionada amb el lema i un còdig QR al que es pot accedir des del mòbil per veure informació i activitats d’ equips de mediació d’altres centres.
La trobada va ser com sempre un èxit. Enhorabona a tots els participants i sobre tot a les persones implicades en l’organització.