CHRISTMAS CHILD (SAMARITAN’S PURSE)

Com a activitat complementària, aquest curs 2021-22, el Departament d’Inglés de l’IES La Patacona, ha decidit dur a terme la iniciativa de l’Associació Samaritan’s Purse «Christmas Child». La mateixa consisteix en la donació d’objectes de regal (productes higiènics, material escolar, joguets, etc. -NO peribles NI líquids) a xiquets de països necessitats a propòsit de la proximitat del Nadal.

Ho organitzarem de la següent manera:

-Cada grup emplenarà una caixa de sabates (talla 40, aproximadament) folrada amb paper de regal amb els objectes que l’alumnat del grup decidisca donar (han de posar-se d’acord per a no repetir i que hi haja una certa varietat).

-Així mateix, l’alumnat del grup escriurà una dedicatòria en anglés en una targeta que s’inclourà dins de la caixa (és important no facilitar dades personals, més enllà del nom propi).

-Els destinataris de les donacions són xiquets d’edats compreses entre els 2 i els 14 anys. És per això, que dividirem les franges d’edat de la següent manera:

• 1r-2n ESO: per a xiquets de 2 a 4 anys
  • 3r-4t ESO: per a xiquets de 5 a 9 anys
  • Batxillerat i CS Caracterització: de 10 a 14 anys.

En total, enviarem 24 caixes (24 grups) que s’encarregarà de recollir l’organització. El cost de l’enviament de cada caixa és de 7 euros, els quals recaptarem entre tot l’alumnat del grup que de manera voluntària desitge participar.

Aquesta activitat es realitzarà  abans del 17 de novembre, data en la qual els membres del departament reunirem i emmagatzemarem les caixes a l’espera que les recullen (al voltant del 19-22 de novembre).

Per a qualsevol dubte o més informació, podem consultar l’enllaç: