EL VERÍ DEL TEATRE

El dimarts 18 d’abril l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat de l’IES. Pare Arques ha assistit a la representació teatral de El verí del teatre al centre cultural el Teular de Cocentaina. Obra teatral del dramaturg Rodolf Sirera, el qual té una basta trajectòria professional, de més de quatre dècades, s’ha desenvolupat en diversos camps de l’àmbit teatral: autoria, adaptació, traducció, crítica, investigació, gestió cultural, etc. La peça representada és una obra que pertany a la seua segona etapa -de les quatre etapes que té com a dramaturg- i que li dona projecció internacional. A més, a l’alumnat de 2n de batxillerat els entra per la prova de l’EBAU de l’assignatura de valencià. Així, l’alumnat ha pogut llegir l’obra, contrarestar-la amb la representació del text teatral i fer un col·loqui amb els actors de més de 30 minuts. L’alumnat va eixir molt satisfet de la qualitat dels actors ja que es va captar a la sala silencis colpidors dels sentiments que es transmeten. Cal dir que aquest acte s’ha organitzat mitjançant la regidoria de cultura de l’ajuntament de Cocentaina i amb la col·laboració del departament de valencià de l’IES. Pare Arques.