Dia internacional de la dona i la xiqueta a la ciència 2024

11 de febrer. Dia Internacional de la Dona i Xiqueta a la Ciència!

Commemoració a l’IES Miralcamp del Dia Internacional de les Dones i Xiquetes en la Ciència, amb murals interdisciplinars realitzats per alumnat de diferents nivells educatiu. Per exemple, l’alumnat de 3r A de la matèria d’Educació plàstica visual i audiovisual va realitzar una sèrie de retrats. Es tracta d’una activitat emmarcada dins la situació d’aprenentatge “Textures científiques”. L’alumnat, treballant per grups, ha fet una recerca al voltant d’un grup de científiques i de les investigacions i descobriments de gran importància que han protagonitzat. Aquests retrats els han fet mitjançant l’ús de textures gràfiques.

Les científiques són Jane Godall, Gladys West, Margarita Salas, Rita Levi i Sylvia Earle.