Aula virtual

Accés a l’aula virtual AULES de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport

Accés com a usuari:

• Per al personal docent:

L’accés es realitza mitjançant el mateix usuari i contrasenya que s’utilitza a Ítaca, i no és possible canviar la contrasenya a través d’aquesta plataforma.

• Per a l’alumnat:

El nom d’usuari coincideix amb el NIA, que apareix entre altres documents en la còpia de la matrícula o el butlletí de notes, encara que també es pot consultar en la secretaria del centre o fins i tot a qualsevol dels docents de l’alumne a alumna.

La contrasenya inicial són les tres primeres lletres del cognom en minúscules, seguides de la data de naixement en format DDMMAA. Així, per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 i anomenada Laura Mora Sanchis tindrà com a contrasenya mor181003. En cas de cognoms compostos, s’han d’incloure els espais en la contrasenya; en el cas anterior si l’alumna s’haguera anomenat Laura de Mora Sanchis, la contrasenya seria “de 181003”, amb un espai entre “de” i la data de naixement.

En cas de no poder accedir amb aquesta informació, o en cas d’haver oblidat el nom d’usuari i/o la contrasenya, l’alumnat ha de recórrer a algun dels docents que l’han inscrit en una aula virtual, que disposa d’un procediment per a reiniciar la contrasenya.

L’alumnat pot canviar la contrasenya per defecte col·locant el ratolí sobre el seu nom (cantó superior dret de la pantalla), seleccionant Preferències i després Canviar contrasenya.

Important: L’alumnat no disposa d’usuari fins que un docent l’inscriu en una aula virtual.