Instal·lacions

Actualment, l’IES Miralcamp ocupa la parcel·la més gran de Vila-real dedicada a educació, amb 17.000 m² aproximadament, dels quals 12.000 m² es dediquen a camps d’esport i esplai. Consta de tres edificis dedicats a aules i units entre ells per passadissos. En un dels edificis, es troben les oficines de Secretaria, les instal·lacions de laboratoris i el saló d’actes, en un altre, les aules temàtiques generals d’informàtica, música, tecnologia i plàstica juntament amb els tallers dels cicles de F.P. d’Informàtica, Electrònica i Administratiu i la resta d’aules de docència, en el tercer edifici, se situen les instal·lacions per als cicles d’Activitats Físicoesportives. En un quart edifici singular, es troba el gimnàs amb les instal·lacions pròpies d’aquests edificis i les destinades a la pràctica de les especialitats de la pilota valenciana, en aquest edifici es troben els vestuaris i serveis femenins i masculins. El centre té també un habitatge per a un subaltern resident i una cantina escolar.

LOCALS I RECURSOS

ESO i Batxillerat

• 23 Aules tipus
    • 2 Laboratoris de FiQ i Biologia i Geologia
    • 1 Aula de Música
    • 3 Aules de Plàstica
    • 2 Aules de Tecnologia
    • 2 Aules d’Informàtica
    • 12000 m² de zones de pistes d’esport
    • Gimnàs, xicotet frontó i instal·lacions de pilota valenciana. Vestuaris
    • Biblioteca amb 9000 llibres aproximadament

Formació Professional

• 2 Tallers d’Informàtica
    • 4 Tallers d’Electrònica
    • 2 Tallers d’Administratiu
    • 1 Taller d’Activitats Físicoesportives
    • 7 Aules tipus

General

• Cantina, Sala de professors i Despatxos de Departaments que acullen a 21 Departaments Didàctics i 1 de Formació en Centres de Treball que imparteixen 75 assignatures.
    • 250 ordinadors aprox. en diferents aules i departaments, amb connexió de xarxa interna per a reprografia general d’alumnes i professors.
    • La gran majoria de les aules estan dotades amb tauletes digitals de 65″.
Plànol Miralcamp 21-22