AMPA

Associació de Mare i Pares d’Alumnes
IES MIRALCAMP

Benvolgudes famílies:

Des de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’IES Miralcamp us donem la benvinguda al nou curs escolar 2020/2021, especialment a les noves famílies que enguany us sumeu a la nostra comunitat escolar.

Esperem que vosaltres i els vostres fills/as us sentiu acollits i a gust entre nosaltres.

La nostra Associació treballa per a fomentar la participació de les famílies en la vida escolar. Pensem que és fonamental per a un centre que els pares ens impliquem en el seu esdevenir. Que participem, que ajudem, que proposem, que dialoguem… Pensem que un institut serà millor com més identificats amb l’ens sentim les famílies, així com amb l’educació que als nostres fills proporciona.

En aquesta línia, l’AMPA de l’IES Miralcamp vol ser un lloc des del qual participar i col·laborar en la formació dels nostres fills i, alhora, un lloc des del qual defensar els nostres drets quan convinga. L’activitat de la nostra Associació se centra en la formació de pares (cursos, tallers, xarrades…) algunes activitats tradicionals per als alumnes en Nadal (concurs de Christmas).

Enguany tenim la intenció de millorar la comunicació amb les famílies sòcies mitjançant l’ús del WhatsApp i correus electrònics en els quals es donarà informació d’interès relacionada amb les activitats que realitzem.

L’Associació la formem tots els socis de la mateixa. D’entre ells, un grup de voluntaris s’ofereix per a formar part de la Junta Directiva. L’actual Junta està formada per 4 càrrecs.

L’afiliació a l’AMPA és voluntària. La quota per a aquest curs és de 12 € anuals per família i dóna dret a:
– Participar en activitats gratuïtes per a socis.
– Rebre un detall de benvinguda.
– Preu especial per a socis en els cursos i tallers que no siguen gratuïts.

Quedeu tots convidats a sumar-vos a l’Associació.

Ens podeu contactar a través de correu (ampamiralcamp@gmail.com).

NOTA: Aquells socis que desitgen rebre les circulars que l’Associació edita al llarg del curs en format electrònic, hauran de comunicar-ho en ampamiralcamp@gmail.com

Salutacions
Junta Directiva AMPA