AdTrans Medes – Formació i reunió transnacional a Novigrad

1r dia: Formació en mediació a Croàcia

2n dia a Novigrad: Matí de formació i a la vesprada, recorregut cultural per la ciutat croata!

Visita a l’escola italiana i la croata de Novigrad/Cittanova. Moltes gràcies a les directores i col·legues croates per ensenyar-nos-les. Un dia molt enriquidor per a tots i totes!

Cinqué dia de formació a Novigrad – Cittanova amb activitats relacionades a habilitats socials com a empatia, assertivitat o treball en equip. No hi haurà mediació si no treballem en equip. L’èxit d’un és l’èxit de tots!
I, per descomptat, hem acabat el curs practicant mediacions. Un curs de formació molt interessant, útil i divertit, amb un objectiu: aconseguir una bona convivència en els nostres centres escolars. Des d’ací agraïm a Lorena Llorens, la nostra mestra, de “El Porc Espí” (Vila-real) pel seu esforç i dedicació.
Finalment, del nostre costat, ha sigut un plaer col·laborar explicant l’organització del programa de Mediació en el nostre institut, IES Miralcamp a Vila-real.