Jornada 25N

El passat 25N l’IES Maria Moliner del Port de Sagunt va realitzar diferents actes, commemorant el Dia en Contra de la Violència de Gènere. Es va llegir un manifest davant de tota la comunitat educativa, per part de l’alumnat d’Arts Escèniques i alumnat de Batxillerat van recitar poemes. Després es va guardar un minut de silenci com a homenatge i respecte a les víctimes de la violència masclista. Al llarg de la jornada es van repartir polseres morades a tots els i les alumnes i professorat, es van col·locar flors morades a l’interior del centre, i globus morats amb el nom de les víctimes mortes. Es van exposar diverses feines relacionades amb el 25N i el seu significat. Gràcies a tots i totes per col·laborar i sensibilitzar davant de la violència de gènere, siga física, psicòloga, econòmica o tecnològica. El nostre humil homenatge a totes les dones que vam perdre pel camí i perquè no n’hi haja ni una més.

Totes som una. 25N: L’amor no fa mal.