NOTA INFORMATIVA D’EXTRAESCOLARS | Dansa i Teatre

Vine a informar-te de la nova proposta de l’IES Lluís Vives d’extraescolars de teatre, dansa urbana i contemporània per a tots els cursos.

Dimecres que ve, 21 de setembre, a les 14.00 en la sala d’actes del centre, es farà la presentació de les activitats i es donarà informació per a la inscripció.
També pots informar-te enviant un email a danzateatrolluisvives@gmail.com

El preu serà de 19 € al mes per activitat.

T’esperem!!

NOTA INFORMATIVA EXTRAESCOLARES | Danza yTeatro

Ven a informarte de la nueva propuesta del IES Lluís vives de extraescolares de teatro, danza urbana y contemporáneo para todos los cursos.

El próximo miércoles 21 de septiembre a las 14:00 en el salón de actos del centro, se hará la presentación de las actividades y se dará información para la inscripción.

también puedes informarte mandando un email a danzateatrolluisvives@gmail.com

El precio será de 19 € al mes por actividad.

¡¡Te esperamos!!