ACCIÓ SOLIDÀRIA CONTRA EL CÀNCER INFANTIL

Benvolgudes famílies,

ACCIÓ SOLIDÀRIA IES LLUÍS VIVES.

APORTACIÓ DE FONS INVESTIGACIÓ “CÀNCER SARCOMA D’EWING” A L’HOSPITAL ONCOLÒGIC INFANTIL SANT JOAN DE DÉU.

IN MEMORIAM “MERCÈ AGUILAR CAMARASA” (EXALUMNA DE L’IES LLUÍS VIVES)

Vos comuniquem que el nostre centre ha decidit participar en una campanya de venda de bosses de tela i clauers de LEUCO’S per a recollir fons destinats a avançar en la investigació del càncer conegut com a “Sarcoma d’Ewing”.  Els motius d’aquesta recaptació és donar visibilitat al càncer infantil i recordar la nostra exalumna “Mercé Aguilar Camarasa”, la qual, dissortadament, no va poder superar áquesta malaltia. Tota la recaptació anirà destinada a l’hospital oncològic infantil Sant Joan de Déu.

Lloc de venda: finestra de consergeria des de  l’1 fins al  21 de desembre, de 8.00 a 14.00 hores.

Lloc de venda: pati del claustre, divendres, 2 i 9 de desembre, de 10.36 a 11.00 hores.

Preu de la bossa Leuco’s: 10 euros.

Preu del clauer Leuco’s: 4 euros.