FELICITACIONS A LA NOSTRA ALUMNA HELENA LLINARES

Des de l’IES Lloixa volem felicitar la nostra alumna, Helena Llinares de 1r de Batxillerat B, per tots els èxits que ha aconseguit aquest estiu de 2024: ha guanyat tots els tornejos autonòmics (sub 17, sub 19 i sub 21), ha quedat Campiona d’Espanya sub 17 (per dues vegades, de clubs i representant a la Comunitat Valenciana), Campiones d’Espanya sub 19 i ha competit en el Campionat d’Europa sub 19 quedant en la 5a posició.

És de destacar i valorar tot l’esforç i constància que ha dedicat per a ser una excel·lent esportista d’elit en la disciplina de vòlei platja, així com poder compaginar els seus triomfs esportius amb els seus estudis acadèmics. Des de l’IES Lloixa l’animem que continue lluitant i esforçant-se perquè puga continuar tenint més èxits.