FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA EN L’I.E.S. L’Eliana DE L’ALUMNAT QUE ACCEDEIX A 1r ESO PROCEDENT DE CENTRES ADSCRITS

ALUMNADO QUE QUIERE CURSAR EN EL I.E.S. L'ELIANA 1º ESO POR PRIMERA VEZ Y PROCEDE DE CENTROS ADSCRITOS

ELS IMPRESOS ES PRESENTARÁN EN SECRETARÍA DEGUDAMENT EMPLENATS EN LLETRA MAYÚSCULA I SIGNATS, ATESOS ELS TERMINIS SEÑALATS.

Si alguna família no disposa d'impressora per a imprimir el formulari pot acostar-se amb anterioritat al vaig donaŕa en què es vaja a efectuar la matrícula a la conserjería del centre i demanar un ja imprés en paper.

TERMINI DE FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA

La formalització de la matrícula es realitzarà durant els dies:

Dimarts, 30 de juny
Dimecres, 1 de juliol
Dijous, 2 de juliol
Divendres, 3 de juliol

Per a vindre a l'Institut a formalitzar la matrícula és necessari demanar cita prèvia, ja que no es pot atendre a ningú sense aquesta.

La petició de cita prèvia es realitzarà a partir del dia 25 fins al dia 2 de juliol a través del telèfon de l'institut: 96 271 83 65

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

• 2 fotografías tamaño carnet. Retalleu-les i poseu el nom i cognoms de l'alumne/ a i NIA (Númer d'Identificación de l'Alumne/a) en el dors d'aquestes.
  • Fotocòpia de la página del Llibre de família on consta l'alumne/a o, en defecte d'això, Certificat de la inscripción de naixement lliurada pel Registre Civil.
  • El Document ISE (Informe de Salut Escolar). En cas de no disposar del mateix en les dates de formalización de matrícula tendrán que aportar-ho quan disposen del mateix durant el començament del curs.
  • EN CAS DE MALALTIA: En cas que l'alumne tinga alguna malaltia que puga afectar la seua vida académica, s'ha de sol·licitar per escrit al director/a l'adaptación o l'exención corresponent i adjuntar un certificat eḿdico que especifique qué tipus d'activitats no pot realitzar. En cas de malalties crónicas que necessiten seguiment en el Centre, sol·licitar información en Secretaría (Cal renovar-lo cada año).