NOVETATS

12 de setembre de 2021

Memòria AMPA Curs 2021

3 de juny de 2021

Formació per a pares i mares

18 de maig de 2021

Premi Matías Terol pel “Banco de Libros de Lectura”

1 de maig de 2021

Taller online “A mi no me toca”

21 de febrer de 2021

ALTA/RENOVACIÓ SOCI AMPA CURS 2024/2025

L'alta com a soci de l'AMPA IES LA NUCIA es realitza EXCLUSIVAMENT a través de l'APP GRATUÏTA “AMPA IES LA NUCIA”.

1) Els serveis que presta l'AMPA IES LA NUCIA són exclusius per als socis actius de l'AMPA que han completat i enviat correctament el formulari d'alta/renovació a través de l'APP AMPA IES LA NUCIA del curs en vigor i el pagament de quota del qual anual aquest perfectament acreditat. És IMPRESCINDIBLE que en els justificants de transferència s'incloguen en el concepte el nom del/de els alumne/s i reflectir clarament la data d'ordre de transferència i import. No s'admetran sol·licituds que no indiquen tots els conceptes.

2) El tràmit d'inscripció del curs 2024/2025 com a soci es podrà realitzar a partir del dia 24 de JUNY de 2024.

3) Una vegada completat el tràmit anterior, rebran un email confirmant les dades de registre. Conserven el correu anterior per a qualsevol ulterior comprovació. Si no ho reberen, contacten al més prompte possible amb l'AMPA a través de la seua adreça de correu:

· ieslanuciaampa@gmail.com

4) Seran beneficiaris de l'AGENDA GRATUÏTA EXCLUSIVAMENT a aquells socis que complisquen *INTEGRAMENTE amb el requisit 1) i realitzen el tràmit d'alta com ultime dia el 31/08/2024 a les 23.59 h. No s'admetran peticions fora de termini. A continuació, anunciarem en el botó *INFO AMPA de la nostra APP els dies assignats per a la recollida de l'agenda. L'alumne-soci haurà d'identificar-se mitjançant el seu DNI en el despatx de l'AMPA habilitat en la zona de secretària de l'IES per a signar la recepció de l'agenda. Si l'alumne-soci no poguera recollir-la, delegara el tràmit a una altra persona, prèvia comunicació mitjançant correu electrònic a:

· ieslanuciaampa@gmail.com

indicant en aquest, nom, cognoms i DNI de la persona delegada.

Recorden que els membres de la Junta Directiva, per motius laborals/professionals, no podem ampliar els dies d'atenció presencial als alumnes-socis.

5) L'alta com a soci donarà accés a la resta de serveis oferits per l'AMPA, (serveis de préstec de llibres, descomptes i avantatges en comerços i empreses associades i als quals podran accedir amb el seu carnet de soci (veure normes d'utilització en el botó CARNET SOCI (els recomanem de nou que revisen el botó AVANTATGES SOCIS per a comprovar els establiments associats.) tallers, activitats, etc., de la quals rebran informació a través de la pròpia aplicació.