Publicació de llistats, entrada esglaonada, xarxa de llibres i material escolar.

Els llistats de transport i dels grups es publicarà al centre el divendres 06/09/24, a partir de les 9 del matí.

La entrada al centre serà esglaonada. Dilluns i dimarts només vindran els estudiants indicats en la taula. Les classes començaran amb horari normal el dimecres 11/09/24.

Xarxa llibres.

Cada docent, una vegada tinga el llistat provisional dels estudiants que formen part de la xarxa, entregarà als alumnes els llibres corresponent al seu departament.

La data límit per a retornar els libres al seu professor serà el 30 de juny de 2025, al juliol no es recollirà cap llibre excepte aquells llibres que s’hagen de reposar per pèrdua o perquè estiguen en mal estat, per tant tots aquells estudiants que no els retornen el 30 de juny de 2025 deixaran de formar part de la xarxa de llibres.

Material escolar.

Cada docent informarà als estudiants del material necessari en la seua matèria.