RECOLLIDA DE LLIBRES DE L’AMPA

Estimats Socis,

Informem que pròxim a la finalització del curs escolar els membres de la Junta Directiva estaran tota la setmana del 10 al 14 de JUNY en el Despatx de l’AMPA arreplegant els llibres de Préstec des de les 10.45 h fins a les 13.15 hores i coincidint amb l’horari de patis.

L’orde de RECOLLIDA ESTRICTE serà el següent:

Dilluns 10: 1r ESO

Dimarts 11: 2n ESO

Dimecres 12: 3r ESO

Dijous 13: 4t ESO

Divendres 14: 1r/2n BATXILLER

Si algun alumne, per causa justificada, no poguera entregar els seus llibres en el dia assignat, haurà de comunicar-lo prèviament per email al correu de l’AMPA bancolibrosampa@gmail.com.

Recorden que en les instruccions del Servici de Préstecs de llibres se’ls recorda que el retard en la devolució dels llibres sense causa documental justificada suposarà l’automàtica anul·lació de lliuraments de llibres que poguera sol·licitar el següent curs lectiu i la no devolució o la deterioració de llibres suposarà l’expulsió del Servici de Préstec de Llibres fins que l’alumne-soci reintegre el material danyat o no retornat. En qualsevol cas, no tindrà dret a sol·licitud de llibres fins a l’any següent al rescabalament de Servici de Préstecs de Llibres.