EL PROJECTE D’APRENENTAGE-SERVEI: Connecta amb el majors.

L’alumnat de 2n ESO PAC s’ha trobat amb persones veteranes en “La Casilla” per ajudar-los i resoldre els seus dubtes.
Aquesta activitat s’ha desenvolupat dins del projecte APS, que combina l’aprenentatge del nostre alumnat i el servei a la comunitat.
Continuem treballant competències de la LOMLOE i treballant l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides (ODS 9), la reducció de la bretxa digital.
L’experiència ha sigut molt positiva. Han pogut gaudir d’una estona diferent!