NOU HORARI D’EIXIDA, APLICABLE A PARTIR DEL 14/09/23

Estimades famílies,
La present circular és per a comunicar-vos les novetats relatives al transport durant el curs 23-24 i que són conseqüència de la Resolució de 28 d’agost de 2023, publicada el 31 d’agost, de la Conselleria d’Educació per la qual es modifiquen les hores lectives en els grups d’ESO previstes al mes de juliol.
Per tal de respondre a la mateixa i per cobrir les necessitats de tot l’alumnat que ha sol·licitat i se li ha autoritzat el transport per al vigent curs, volíem comunicar-vos que els horaris d’eixida provisional del centre seran per a tots els grups, tant d’ESO com de Batxillerat els següents:
Dilluns i Divendres 14:10h
Dimarts, Dimecres i Dijous: 15:05h.
Estos horaris són per ara provisionals, a l’espera que les xifres totals d’alumnat transportat puguen veure’s incrementades, i per tant , també el nombre total d’autobusos. Si la sol·licitud del servei d’autobús ha sigut en setembre, l’estudiant NO POT PUJAR A L’AUTOBÚS FINS QUE LI HO NOTIFIQUEM.
Mentrestant, l’alumnat de 1r d’ESO que romanga al centre dues hores més, serà atés pel professorat de guàrdia del centre i en cap cas, podrà anar-se’n del centre, sinó és acompanyat d’una persona autoritzada.
Esperem enteneu la situació i us anirem informant a través de la web família i la web del centre de les novetats que vagen sorgint.
Salutacions cordials
L’equip directiu de l’IES La Nucia