Setmana d’exàmens de 2n Batxillerat

Estimat alumnat i famílies,

A partir de demà, comença la setmana d’exàmens (del 21 al 27 de febrer) de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Durant estos dies tindran un horari especial adaptat a l’horari de les proves i en molts casos, no s’ajusten a l’horari habitual d’obertura i tancament de la porta. En este cas, els conserges obriran la porta del carrer cinc minuts abans que comencen les proves per a permetre l’entrada del grup i es tornarà a obrir perquè puguen eixir en finalitzar. Si algun alumne/a necessitara més temps i no isquera amb el grup, seguirà el procediment habitual registrant-se en Consergeria. Si la prova es realitzar després del temps del pati, hauran d’accedir al centre abans de les 10.45 h. (durant el pati no s’obri la porta). Els dies que realitzen dos proves s’ha habilitat una aula d’estudi. Excepcionalment, l’alumnat de 2n de Batxillerat podrà, durant eixos dies, descansar en la zona de les moreres o accedir a la cantina entre examen i examen.

Ànim, us desitgem moltíssima sort!

Calendario-Semana-examenes-2oBach_2Eval-1