PREMI NACIONAL EpD

premio-nacional

El IES LA MOLA és un dels guanyadors del XI Premi Nacional d'Educació per al Desenvolupament "Vicente Ferrer", que reconeix les pràctiques educatives de centres educatius sostinguts amb fons públics que hagen desenvolupat accions, experiències educatives, projectes o propostes pedagògiques destinats a sensibilitzar, conscienciar, desenvolupar l'esperit crític i fomentar la participació activa de l'alumnat en la consecució d'una ciutadania global, solidària, compromesa amb la erradicació de la pobresa i les seues causes, i el desenvolupament humà i sostenible.

LA MOLA  ha resultat ser un dels quinze guardonats pel projecte que va realitzar amb motiu de el I Congrés Internacional Intertemporal sobre recursos, conflictes i migracions. Es tracta d'un projecte que va realitzar de manera conjunta amb altres instituts de la província, que també han sigut guardonats. El congrés va reunir alumnes de diversos instituts en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Aquest premi està convocat per l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament, i està cogestionado per el Ministeri d'Educació i Formació Professional.
Els centres educatius premiats participaran en un seminari d'intercanvi i formació a Jordània on coneixeran de primera mà els projectes que la cooperació espanyola duu a terme en el terreny, i on podran intercanviar i conéixer les experiències dels altres centres educatius guardonats.

La professora JOSEFINA AMORÓS va rebre de mans de la ministra d'Educació i Formació Professional en funcions, Isabel Celaá, el  diploma de la XI edició del Premi Nacional d'Educació per al Desenvolupament 'Vicente Ferrer' 2019.

Els 2 professors del departament de Filosofia de l'IES LA MOLA han assistit a Jordània al Seminari d'intercanvi i formació en bones practiques en educació per al desenvolupament.

En aquest Seminari han exposat el treball guardonat i realitzat pels alumnes del nostre institut sobre els conflictes i migracions.