Extraescolar alumnat 1r batxillerat: “L’origen de la criptografia de clau pública”

L'alumnat de l'assignatura "programació, xarxes i sistemes informàtics" de 1r de batxillerat han realitzat un taller en la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica.

El taller "L'origen de la criptografia de clau pública" ha sigut impartit per Damián López Rodríguez, professor titular del dpto. de Sistemes Informàtics i Computació i director del museu de la informàtica.

L'alumnat ha aprés com funciona l'algorisme Diffie-Hellman per a encriptar informació. Este algorisme és el que s'usa actualment per a preservar la seguretat de les comunicacions en internet. Ens hem divertit intentant trencar la seguretat de l'algorisme i hem conversat sobre Ciberseguretat. Damian ens ha impartit una màster class, tot un luxe.

WhatsApp Image 2024-04-25 at 20.14.51