L’IES JOAN COROMINES PARTICIPA EN ELS ACTES CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE ORGANITZATS PER L’AJUNTAMENT

Clic per ampliar

[Vore tot el material gràfic del 25N al Coromines]

Un any més, com cada 25 de novembre, el consistori de Benicarló va organitzar a les portes de l’Ajuntament un acte institucional en contra de la violència de gènere i amb la idea de conscienciar tota la ciutadania d’aquesta lacra social.

L’acte es va iniciar amb la lectura del manifest oficial per part dels membres de la corporació municipal encapçalats per l’alcaldessa Xaro Miralles. Posteriorment, i en el torn de participació obert als centres docents i entitats socials i culturals de la ciutat, va ser l’alumnat de 3r de PMAR qui va representar al nostre centre en l’acte. Van llegir un textos d’elaboració pròpia que van acompanyar d’imatges amb dades oficials sobre la violència de gènere.

Des de l’IES Joan Coromines agraïm a tot l’alumnat de 3r de PMAR i al seu tutor Aleix Querol González la participació en l’acte en representació del nostre centre.