CAMPIONAT DE PILOTA A L’ESCOLA

El passat 9 de Febrer, l’alumnat de 2n del Cicle Formatiu, Tècnic Superior en Animació Socioesportiva, va participar en el campionat de pilota a l’escola, a nivell autonòmic, disputat a Massalfassar, en la modalitat de Raspall.

Cal destacar l’alta participació, amb 28 equips de tot el territori valencià, formats per cinc jugadors cadascun, i amb l’obligatorietat de ser mixtes i de rotar per totes les posicions de joc. Tot això, per tal d’afavorir la inclusió i participació de tots els membres.

El nostre equip, format per Isabel, Pau, Alan, Yacine i Daniel va aconseguir passar com a segons del seu grup, i així, disputar l’eliminatòria de quarts de final, on va ser superat per l’equip del Gregori Mayans d’Oliva.

La jornada va resultar ser un homenatge al nostre esport autòcton, on els valors del joc nét, han estat per damunt de tot. I finalment, agrair als organitzadors de l’activitat, per tal de continuar visibilitzant la Pilota Valenciana.