II HACKATÓ EMPRÉN DE L’IES JOAN COROMINES

L’alumnat de 2n d’Assistència a la direcció format per Alba, Alberto L., Javier, Alberto R i David, van organitzar el II Hackató Emprén de l’IES Joan Coromines dins d’un projecte del programa Emprèn. L’esdeveniment va ser tot un èxit i l’alumnat de cicles formatius participants van poder gaudir d’una jornada divertida amb un escape room i una prova final que consistia en la resolució d’un repte empresarial formulat per Axel Moreno, responsable de Decathlon Vinaròs. Voldríem agrair a l’alumnat organitzador per tota la feina ben feta i als dos col·laboradors: Transport Salinas SL i Decathlon Vinaròs que ens van ajudar econòmicament tant per organitzar totes les proves com per donar els premis dels guanyadors.