MÉS TEATRE AL COROMINES. ELS XIQUETS DE P5 ENS VISITEN.

Per segon any consecutiu, més de dos-cent cinquanta alumnes de P5 de les escoles públiques de Benicarló van vindre al Coromines a gaudir del teatre. Enguany, els alumnes del Grup de Teatre de 3r d'ESO van preparar una representació dels contes 'La zebra Camil·la' i 'Yo voy conmigo'. Dos històries que, a més d'entretenir, inclouen un missatge transformador.

Des del Grup de Teatre volem manifestar l'agraïment a les mestres de l'Ángel Esteban, Marqués de Benicarló, Francesc Català i Eduardo Martínez Ródenas per haver confiat en nosaltres i participar una altra vegada en aquest projecte. A més, cal destacar la col·laboració especial de l'alumnat del Marqués de Benicarló que ens va ajudar a decorar l'escenari amb unes flors molt lluïdes.

Si no vau veure el magnífic treball dels nostres actors i actrius (Lis, Candela, Yasmine, Saida, Nerea, Dean, Luismell i Alejandro), ara teniu l'oportunitat de gaudir del vídeo.

Visca el teatre!