I CURSA INTERCENTRES CARXOFA-RUN

El grup Innovatec de l'IES Joan Coromines, juntament amb la col·laboració de l'il·lustríssim AJUNTAMENT de Benicarló, vos informa de l'organització de la cursa intercentres CARXOFA-RUN, amb l'objectiu de promoure, per una banda, l'activitat física i hàbits saludables entre l'alumnat i, d'altra, una jornada de germanor entre els diferents centres educatius de la comarca.

La Carxofa-Run consistirà en la realització de diverses curses per a l'alumnat dels instituts de secundària i de cicles formatius, també hi ha una cursa de relleus pel professorat participant. Cada cursa es realitzarà per categories d'edat, adjuntem horari de les diferents curses per a poder començar a organitzar l'esdeveniment.

Des de l'equip d'Innovatec esperem la vostra participació i col·laboració a la cursa InterCentres "Carxofa-Run", esdeveniment que es durà a terme al llarg del matí del 5 de maig del 2023 en les pistes d'atletisme de la ciutat de Benicarló.

Per a més informació sobre la inscripció a la cursa i les diferents activitats programades, podeu adreçar-vos al següent correu: f.bellesvallejo@edu.gva.es