EL COROMINES A CAIXAFORUM VALÈNCIA

El passat 10 de gener l’alumnat de 1r d’ESO, acompanyat pel professorat de la matèria d’Àmbit Sociolingüístic, va visitar el CaixaForum de la ciutat de València per fer una visita a l’exposició de Faraó: Rei d’Egipte i una activitat a l’espai de LaNube relacionada amb la intel·ligència artificial i l’educació.

Faraó: Rei d’Egipte fa un recorregut pels trets més importants de l’Antic Egipte mitjançant una visita dinamitzada amb peces del Museu Britànic de Londres. Centrada en les figures més representatives d’aquesta cultura, els faraons, el nostre alumnat va poder apropar-se d’una manera física a la història d’aquesta mil·lenària cultura.

Després de visitar l’antic imperi del Nil vam pegar un bot temporal fins als nostres dies o, millor dit, lo que serà la nostra vida en el futur. En l’espai conegut com LaNube van poder gaudir d’una experiència visual, sensorial i educativa amb Àlvaro, una IA (intel·ligència artificial), que els feia proves i exercicis per ensenyar-los com, a poc a poc, va aprenent gràcies als resultats dels seus visitants.

Per acabar el dia, vam caminar fins el parc valencià conegut com el Gulliver on, entre sol, tobogans i jocs, vam dinar fins que es va fer l’hora de tornar.