L’IES JOAN COROMINES AL TRAINNING DAY A L’ UJI

El passat dijous 19 de gener, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat matriculats de les matèries d’Economia i Economia de l’empresa impartides pel professor Jose Antonio Redorat, vam fer una visita a la UJI, específicament, a la facultat de ciències jurídiques i econòmiques.

Durant aquest dia vam poder gaudir d’algunes de les pràctiques dels graus que s’ofereixen dins d’aquesta facultat. Les titulacions són: - Grau en Criminologia i Seguretat - Grau en Dret - Grau en Administració d’Empreses - Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans - Grau en Finances i Comptabilitat - Grau en Economia - Grau en Turisme - Grau en Gestió i Administració Pública.

Va ser una experiència molt bonica on vam poder aprendre sobre aquests graus i també com és la universitat, però sobretot ens va ajudar a resoldre dubtes sobre aquestes titulacions per a poder escollir millor el nostre futur i conèixer el que s’estudia.

thumbnail_IMG_1911
thumbnail_IMG_1914