VISITA DE L’ALUMNAT DE 2n DEL CICLE SUPERIOR D’ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ AL FESTIVAL GASTRONÒMIC

El passat divendres 21 d’octubre l’alumnat de 2n del CFGS Assistència a la Direcció, acompanyat pel professorat de les matèries de Protocol i Organització d’Esdeveniments Empresarials, va assistir al FESTIVAL GASTRONÒMIC “Castelló Ruta de Sabor” realitzat a Benicarló, on hi van participar 10 xefs amb Estrella Michelin, restaurants i productors d’arreu de la província. L'esdeveniment va comptar amb showcookings, degustacions, presentacions de productes, entrevistes i altres activitats organitzades per a públic de totes les edats.

L'alumnat va poder gaudir l’experiència de primera mà, i a més a més, la responsable de l’empresa Síntesis i Acción, encarregada de l’organització de l’esdeveniment, ens va fer una detallada explicació dels procés de planificació i ens va mostrar el backstage. Els alumnes van quedar molt satisfets amb la visita i va resultar una activitat molt motivadora per al seu aprenentatge.